Filmer från tävlingen

Lovade ju att lägga upp filmerna från helgen igår så jag satt och klippte ihop dom, letade fram någon musik som passade, tjorvade eftersom programmet "hängde sig", började om, blev klar, laddade upp på youtube... och så funkar inte ljudet!! Var typ ett skyddat ljudspår eller nå, ja iaf så fick jag göra om det med youtubes egna musik, eller nått sånt. Gick att fixa genom youtube iaf. Här är filmen:


Texten till 4:e loppet kom dock inte med ser jag... Diskade henne iaf i starten eftersom hon tjuvstartade (har klippt bort det)

- I första loppet diskar jag henne eftersom hon hoppar kontaktfältet. I övrigt är jag nöjd med hur det flöt på.
- I andra loppet är jag också nöjd med hur det flöt på, men när jag ska ta henne runt femte sista hindret så bytte jag hand för fort så jag visade Nova över samma hinder igen tyvärr. Skulle ha dragit ut på min sväng mer och inte bytt hand förrän vi var förbi hindret.
- I tredje loppet ropar jag "fram" efter platta tunneln trots att vi ska till vänster.. Gjorde dock det eftersom jag redan är påväg mot vänstra hållet och det blir fram för mig, men inte för Nova. Man ser att hon är påväg mot rätt hinder men när jag ropar så ändrar hon riktningen direkt. Duktig hund, dålig matte.
- I fjärde loppet händer precis samma sak som i det tredje, hon sticker på hindret framför platta tunneln. Dock hann jag se att hon var på väg dit men jag stoppade henne inte, varför vet jag inte men fick nog total blackout i några sekunder typ :) I slutet av loppet tappar jag henne helt och struntar i att försöka fånga upp henne igen, dumt gjort av mig men det gick inte aaalls som tänkt!


Kommentarer
Postat av: Sofia&Jojo

Ni är jätteduktiga. Särskilt andra och första loppet såg jättefina ut!

2010-11-23 @ 23:48:05
Postat av: Rebecca

Shit vad duktiga ni är! Syns verkligen att ni tränat länge. Otroligt fin vovve förresten =)

2010-11-24 @ 19:55:53
URL: http://www.sheltiehornan.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0