Stipendiefest igår

Det var stipendiefest på brukshundklubben igår. Jag, Lina, Anna och Linda åkte dit, det var tänkt att Linn och Helena också skulle med men båda var sjuka. Vi åt julmat och en väldigt god dessert som vi dock inte vet vad det var, pratade och det delades ut stipendium och årets klubbmästare avslöjades. En riktigt trevlig kväll blev det!


Nästa vecka ska vi försöka hinna med lite hund har jag tänkt, det har varit väldigt mycket med skolan nu och annat som jag har tvingats prioritera. En kyla uppemot -25-30 grader har inte heller gjort det så lockande att vara ute och ägna sig åt hundaktiviteter. I början av veckan ska temperaturen ligga på under -15 grader så då ska jag försöka hinna med på lite längre promenader och aktiviteter för fröken svartvit. Vi har kört lite fjärr och inkallning med ställande under veckans promenader och Nova har varit huur taggad som helst och jätteduktig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0