Så det kan bli ibland

Jag ska tydligen tävla med Puma i klass 2 på Jokkmokks tävlingar i helg. Det blir ju en upplevelse? ;) Speciellt eftersom Puma bara startat officiellt en gång, diskat sig i alla lopp och absolut inte kunnat ta sex pinnar och bli uppflyttad på det lilla. Ringde igår och talade om att jag stod på startlistan men dock med fel hund och bara i tre lopp fastän jag är anmäld och ska tävla fyra lopp under helgen. Tydligen la dom bara till det saknade loppet, men bytte aldrig hund.

Nä, jag tror jag håller mig till att tävla Nova som faktiskt är uppklassad ;) Hoppas dom ändrar i startlistorna snart, har fått mejla igen och annars får jag väl ringa, tredje gången gillt. Kul ska det bli att tävla iaf, trots den bristande (helt uteblivande) träningen.


Kommentarer
Postat av: Catti

Haha, jag såg det i startlistan o tänkte att jag måste varit helt blind hela sommaren som inte sett dig tävla Puma :)

2010-11-11 @ 18:47:05
URL: http://bcspeed.webs.com
Postat av: Kadja

Har tyvärr inget täcke till Troja. Hon har aldrig varit i behov av ett tidigare men kanske borde köpa det! :) Då står ett täcke och en tygbur på inköpslistan. Buren vi har nu är så otymplig och tung. Vi använder den inte ens i bilen, vi har lastgaller istället.



Tack för att du påminde mig om filtar :) En till mig och Troja. Eller möjligtvis tre, en jag kan ha över buren också. Pengar är ett måste :) Tog med mig pengar sist men de hade inget fik då :/



Hatar också att stresspacka, glömmer alltid nånting.

Därför är det bra att ha allt färdigt i god tid så hinner man checka av allt några gånger :D

2010-11-11 @ 22:14:51
URL: http://trojasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0