Manimojs och Foffiefjutt

Har tänkt lägga upp lite bilder från Gävle här framöver tror jag, det är dock mest på mig och Christoffer så det är ju inte direkt så mycket att visa haha! Men det tar tid att lägga upp dom då dom är så stora och jag har så mycket skolarbeten nu så det prioriteras inte direkt. Men några ska jag slänga upp sen faktiskt. Tänkte inte skriva så mycket, mer än lite text till (mobil-)bilderna som följer.


Pappa har tapetserat om fondväggen i köket medan jag var borta. Råder delade meningar mellan mig och min lillebror om vad det egentligen är på tapeterna. Jag säger majs och han säger meloner. Men meloner växer ju inte sådär, nog är det väl allt majs?


Borstade Nova ute det första jag gjorde på måndag när jag kom hem. Dock bara lite snabbt eftersom det var så jäkla kallt ute och jag hade inga vantar. Hon släpper hår som en tok just nu.


Promenerade upp till mormor och morfar igår efter skolan. Solen lyste så fint ute. Visst är det jävla kallt, men nog är vintern en ganska fin årstid så länge det är ljust ute.


Lunchrastning idag av de två odjuren. Båda hundarna var helt överlyckliga över att komma ut i kylan och Puma lekte med en snöklimp som nog var det bästa hon hittat (på hela lååånga dagen...).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0