Och vad är då detta?


Jo, en frysande men dock fortfarande poserande hund. Haha!
 

Haha, stackars Nova frös idag när vi fotade nya bilder till hemsidan. Nu finns det tre nya bilder - en på Novas sida, en på Pumas sida och en på min sida. Så nu är hela hemsidan i helhet rätt "vintrig".

Nu ropar städningen igen. Jag har städat mitt rum hos pappa sen typ klockan ett och har nyss tagit en paus och ätit två clementiner. Nu har jag en hel hög med kläder som ska sorteras och vikas, men sen är jag klar! Det ska bli skönt, var vääldigt länge sen det var städat här och jag är helt slut. Tror ingen vill veta hur det såg ut tidigare i mitt sluskiga tonårsrum, städat senast typ i våras? ;) Haha usch och fy!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Shit, jag har verkligen inte suttit vid datorn på länge. Har missat den nya layouten. SUPERFINT! :D Bilden på Novas sida var för underbart söt. :D



Hoppas att allt är bra med er! :) Har du hört något från Lillemor? Eller kollat SBK-tävling, för betalningen går via dem.

2010-12-12 @ 16:56:00
URL: http://buspudel.webb.se
Postat av: Nattis

Haha! Snygg pose Nova! ;)



Svar på ditt inlägg i min blogg: Nej, bara kul att du skriver! :) Ja precis! Man tror ju att folket bara skriver och ger respons på "hundinläggen" då dom är hundmänniskor. Men jag kanske ska börja försöka varva och skriva mer vardagsgrejer då jag själv tycker det är intressant att läsa om hos andra. :)

2010-12-12 @ 17:10:06
URL: http://www.nabo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0