Dagens läge

Försöker få liv i min sengångare till pojkvän så att vi kan börja bege oss mot Stockholm och hundmässan. Tog lite sovmorgon, skulle egentligen åkt kl åtta, men tåget från Gällivare som några andra tjejer kommer med är 2 timmar försenat så då kunde vi sova lite längre eftersom vi inte har nått att stressa till, vi åker nämligen bil ner. Vi la oss dock typ först halv tre för vi var hos hans kompis en sväng igår kväll så vi har inte fått sova det vi behövt men sånt är man van vid.

Nu ska jag göra lite frukost och dra upp herr C för han måste liksom upp eftersom det är han som kör, sen uppdaterar jag nog på måndag när jag är på hemmaplan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0