Sommaren är på ingång

I onsdags förra veckan åkte jag och Christoffer ner till Uppsala för att möta upp en kille från Stockholm som vi skulle byta bil med. Så idag åkte vi till Vittersjö för att hälsa på Christoffers pappa och även passa på att tvätta nybilen. Det blev sent innan vi kom därifrån så solen lyste inte lika mycket, men förhoppningsvis hinner jag fota några bilder på bilen imorgon. 

Vi har haft så jäkla fint väder ett par dagar nu och jag hoppas det håller i sig. Sommaren är verkligen på ingång. Tog lite bilder idag också, så jag slänger upp fyra stycken här nedanför.


Nova med en liten vedpinne






Lite bus med Leif och högtryckstvätten blev det också. Nybilen i bakgrunden!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får hojta om ni har vägarna förbi Uppsala någon fler gång :) Bor inte så långt från E4:an. Lätt att hitta ;)

2012-05-01 @ 22:12:29
URL: http://buspudel.blogg.se/
Postat av: maja o zoro

söt Bilder :D

2012-05-06 @ 20:53:33
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0