Bildbomb

La nyss in bilder från Christoffers telefon på datorn, så slänger upp några bilder på Nova från senaste tiden, som ni inte sett förr om ni inte följer mig på instagram, där några av dom finns :)

 

En dag var Nova ensam hemma. Möttes av detta när vi kom hem... ;)
 

Trööött Nova joinar sovande husse en helgmorgon för ett tag sen
 

Nova en fredagkväll med sin dog beer ;)
 

Hade stängt dörren till sovrummet en kväll, Nova protesterade med att lägga sig bland skorna i hallen när jag var på toa
 

Nova gick och la sig före oss en kväll för inte så länge sen, och stal sängen som hon annars inte ligger i när både jag och Christoffer sover där (det blir för trångt)
 

Nova har fullt upp med att väcka husse i torsdags


Vi köpte nya madrasser till dubbelsäng på Ikea idag, Nova var först på plats på gamla madrassen när nya sängen monterades ihop!

 
Just nu håller jag på att tvätta bäddset som Christoffer fick när han fyllde år i fredags, som jag ska bädda rent i sängen med sen. Nu slipper vi ligga på golvet (hade inga ben på gamla sängen) och Nova kan ligga under sängen som hon föredrar. Tror hon kommer rata sin bädd hädanefter ;)


Kommentarer
Postat av: Mami

Ja hon kommer nog ligga under sängen i fortsättningen. Roliga bilder du satt in!Dags att uppdatera min egen blogg. Får nog ta med kameran oftare.

2012-05-21 @ 21:44:19
URL: http://pumani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0