Tre dagar kvar till nytt år

Julafton är över och nyår är på ingång. Fick bland annat DAP-spray till Nova som jag tänkte prova använda på nyårsafton eftersom hon är skottberörd. Ska bli spännande att se om det funkar :) Nova vill oftast ligga ensam i ett hörn och stressa på nyårsafton, men vi får se hur det blir i år. DAP-sprayen ska användas hemma sen när Nova är ensam hemma, har dock gått bra hittills vad jag vet, men vill prova den ändå så att hon ska vara helt lugn. Misstänker att hon är rätt orolig i alla fall ett tag, även om grannarna säger att de inte har hört henne.

 
Nova framför granen, och på den andra bilden är det jag, Nova och lillebror framför granen

Husse kom hit igår och Nova blev överlycklig. Han skulle egentligen ha kommit i tisdags men tåget blev inställt pga stormen Dagmar i södra Sverige. Nu är han i alla fall här och vi åker hem till Gävle dagen efter min födelsedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0