Ny layout

Eftersom jag har varit så allergisk hela dagen så har jag haft svårt att sova. Ligger i soffan med täcke och kudde och har pysslat med hemsidan ett par timmar. Det gick verkligen inte som tänkt men det blev helt okej ändå i slutänden. Så nu har jag en helt "ny" layout, hittade denna bland mina riktigt gamla och det är en som varit en favorit tidigare så jag tänkte använda den nu ett tag. Själva headern kommer nog bytas ut när jag fotar lite fina vinterbilder uppe i Gällivare om några veckor.

Inte bara layouten är ny, utan Pumas sida har fått sig en uppdatering med några extra meningar, och Christoffer har fått en egen undersida också så nu har ni något nytt att läsa om ni är nyfikna.


Den nya layouten. Ser du inte den? Tryck F5!

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen förflytta mig till sängen, imorgon ska bilen besiktas.
 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, yes. :) Kanske dyker upp någon bild i bloggen. Påminn mig annars så kan jag maila ;D



Just nu är det inte så mycket att se tyvärr.. Den är väldigt, väldigt tom. Har bara min madrass. Fick även bord/stol som förra tjejen lämnade kvar (tacksam). Ska inreda med lite grejer efter nyår! :D längtar Just nu ekar det nästan. och då är hela lgh totalt 19 m^2 ;) ;) ;) (inkl. toa, 4 m^2 och pentry :D Men jag är glad. behöver inget större. är glad att ha ngt, och det är dessutom inget studentrum på 13m^2 som jag trodde att jag skulle få.

2011-12-09 @ 19:29:07
URL: http://buspudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0